like this BLOG ?

Tuesday, December 13, 2011

mimpi pergi MEKAH

nak share 1 mimpi  ,
aku mimpi ni mase aku tidur lepas solat zohor semalam ,
takde makne ape ape kowt bile mimpi time gitu kan ?
wallahua'lam -

tapi dalam mimpi tu aku sangat terharu dan dapat rasai sendiri betapa sayunye hati aku ..
dalam mimpi tu ,aku ditawarkan ke mekah ..,
menunaikan haji .
YA ALLAH ,sangat terharu time tu .
sampai menangis .
bile dah sampai depan kaabah , aku sentiase dengan air mate .
sumpah ,aku nampak aku menangis ,
aku dapat rase keinsafan tu .
aku tak reke cerite ,
aku cerite yang betul ..
aku sedar betape banyaknye dose yang dah aku buat ,
betape banyaknye perkare yang tak betul yang dah aku lakukan ..
air mate tak berhenti henti mase aku duduk depan kaabah tu ..

*YA ALLAH ,jika aku tidak sempat untuk menunaikan rukun ISLAM yang ke-5 itu ,
aku sangat berterima kasehh kerana telah diberi mimpi indah sebegitu ..

1 comment:

honeysweet aten said...

mimpi kita nx same !
cume aten wif atuk n nenek ja ..
huwaaa ..
always pk ea ..
smpt ka itew p ??
huhu