like this BLOG ?

Sunday, October 28, 2012

jadilah sahabatku jua di syurga ..InsyaALLAH :')

Bismillahirrahmanirrahim .....
Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ...


Sayu pilu sedih rasanya nak menari bersama keyboard malam ni dengan ditemani lagu najwa latif .,air mata bertakung di kelopak menunggu saat gugur..entah kenapa rasa begini .huhuu
Bersyukur padaMu YA ALLAH kerana temukan aku dengan insan insan yang baik untuk menjadi temanku.
Teman yang selalu ingatkan aku bila tersalah langkah ,teman yang selalu tunjukkan jalan bila aku tersesat ,
teman yang memimpin aku bila aku dalam kegelapan ..


rindu nak gini gini lagi >_<


Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim ... 
Sesungguhnya aku sangat sayang sahabat sahabatku ,
maka berilah mereka kebaikan baik didunia mahupun di akhirat kelak .
 Andai kami terpisah didunia ,maka temukanlah kami di JannahMu Ya Allah ... 
Kau bimbinglah hati-hati kami supaya sentiasa berada di landasan yang betul 
supaya dekat denganMu selalu ..
supaya mendapat syafaat dariMu ,
supaya sentiasa ikut suruhanMu dan tinggalkan segala yang dimurkai .
Jauhilah hati hati kami daripada segala maksiat .. 
Ya Allah Ya Tuhanku ....
ampunilah dosa dosa kami .. 
bersihkanlah hati hati kami , 
lembutkanlah hati hati kami ...
Ameenn ...

tegurlah aku bila aku terleka , 
nasihatlah aku bila aku tersilap , 
marahlah aku bila aku terover .
dengan itu aku akan tahu dimana salahku ,dan aku akan baiki perlahan dan perlahan ...
terima kaseh sahabatku Nur Hafiza & Nur Aishah :)

#ku tahu ku adaMU :'(

1 comment: