like this BLOG ?

Friday, December 23, 2011

berRIADAH .

assalamualaikum dan salam sejahtera ^^
maaf sibuk siket ,tak menyempat nak update .
satu lagi ,sebab takde cerite nak kongsi .hehe !
dah 3 hari balik dari lawatan yang aku cakap tu ..
shopping banyak ke ?
alaa ,ade la siket siket ..
untuk family dan orang orang yang tersayang :)
best ke ?
nanti la aku upload gamba erk .
sekarang takleh nak share lagi gamba gamba tu ngan korang .
sebab gamba dalam kamera kawan aku ,tak pegi ambek lagi .
coming soon okay ^^

hari ni tanak cite pasal lawatan ,
aku nak cite pasal aktiviti yang aku buat pagi ni .
awal pagi lagi aku dah siap siap nak pergi riadah di pantai kemasek yang comel tu .
ade orang ajak ,aku on je la ..
lagi pown tak buat ape jugak duk rumah kan ,
kurang kurangnye ,boleh bergaul dengan orang ..
kenal kenal sesame saudare seagame .:)
sape ajak ?
fasi aku mase kem pengawas awal tahun hari tu ..
best jugak ,bukan riadah je ..boleh tambah ilmu sekali.
tak sie sie larhh ..
kusyuk dengar ceramah
sampai sampai je kat pantai ,hujan + angin kuat .
takleh nak buat ape ,siap bawak bola tapi takleh nak maen .
last last ,abang sufi ngan walid (baju hijau) ajak duduk duduk kat situ ..
mule mule buat taaruf siket ,kenalkan diri masing masing .
lepas tu walid kasi sentuhan rohani siket ,
cakap cakap pasal agame lhaa ..
tambah ilmu .
sedap je telinge mendengar .
laen kali nak join lagi .^^

No comments: