like this BLOG ?

Saturday, August 27, 2011

kenape sesetengah orang cepat nak nangis ?

sorry to say ,
aku memang jenis suke nangis .
bende remah pun bole buat aku nangis ,
yang tak remah takyah cakap lha an. .
ntah kenape jiwe ni sensitif cepat sangat ,
tengok orang nangis pun bole buat aku nangis ..
lebih lebih lagi kalau yang menangis tu orang yang aku sayang .
for example family and kawan kawan .
kalau tengok orang nangis ,aku nak pujuk...
tapi bile pujuk,aku plak yang nangis .
bukan ape , mungkin tu tande sayang aku kat dorang ..

pernah seorang kawan aku tegur ,
asmaa ,nape awak suke nangis ?
sensitif sangat la awak ni...
saye tak macam awak pun ..
 
aku pun bagitau die ,
jangan risau ,ALLAH buat kite kat dunia ni berbeza beza ,
tak same .
mungkin ni kekurangan saye atau mungkin jugak ni kelebihan saye ,
awak punye pulak laen ...:)
susah nak nangis bukannye bermakne awak takde hati perut an ?
cume ALLAH buat care kite berbeza beza..


1 comment:

vanilafachla said...

jangan sedey2
aku an ader