like this BLOG ?

Thursday, December 15, 2011

says goodbye to old diary :(


buku ?
api ?
bakar ?
buku ape tu ?

let me explain -->>

thats my old diary ,
also my BFF when im in form 4 and 5 .
sweet kan ?
:DD
serius ,die BFF aku mase dulu ..
dan sekarang terpakse lepaskan ,sebab dah ade belog ni .:)
kenape BFF ?
okay ,bukan aku ta kawan dengan orang ..
die BFF aku sebab die lebih tahu tentang diri aku ,
ape aku buat and ape ape je lhaa ..
kenape bakar ?
sebab dah namenye diary kan ,
macam macam hal lhaa .
macam budak budak sangat ,zaman ta maced !
HAHA!
better bakar la dari mengenang kisah yang lame lame ,
biar kenangan yang terukir tu mekar dihati je ..
ceewah ,bermadah nampak... :D
to old diary : maafkan aku kerana tak bisa memilih .
HAHA!dop auw mende ,
macam ah buku ade perasaan .
perasaan aku ade ahh dalam tu .^^




No comments: