like this BLOG ?

Friday, September 30, 2011

i love you damn much !


maafkan saye sebab tak boleh jadi sahabat yang baek.,, 
maafkan saye sebab tak boleh berlaku jujur dalam hubungan kite ni..
saye rindu kite yang dulu .
kite yang dulu sangat rapat kan ?
tapi kenape sekarang kite macam ni ?
ape salah saye ?
ape salah awak ?

aku tak tahu macam mane lagi nak hadapi sume ni .
aku tak tahu mane nak tuju .
YA ALLAH ,berilah aku kekuatan ..
sesungguhnye aku sayang die ..
;(
nak je aku gitau ape yang terbuku dalam ati ni ,
tapi aku tak mampu ..
maaf ,aku tak sekuat yang disangke ..
sekarang ,aku masih mencari kekuatan tu .
dimane kekuatan tu ?
bantulah aku selesaikan semue ni  YA ALLAH ...



awak ,terime kaseh sebab layan saye baek selame ni ..
mungkin saye je yang kejam dengan awak .
saye bukan tak sayang awak ,
awak ,,,
hari ni bukan hari lahir saye ..
tapi awak bagi hadiah kat saye ,terime kaseh !
saye suke hadiah awak tu ..
pandai awak pilih ..
sayang nak pakai ,,.
harap harap saye sempat pakai same same hadiah tu dengan awak ..

p/s :
kalau ditakdirkan saye pergi dulu sebelum mintak maaf ngan awak  ,
tolong maafkan saye ye ,,halalkan ape jue yang awak dah buat untuk saye ..
saye sayang awak sangat sangat ,jangan lupe sedekahkan AL-FATIHAH tuk saye .









No comments: