like this BLOG ?

Monday, September 5, 2011

sendiri buat ,sendiri tanggung

sendiri buat ,sendiri tanggung lha ye ..
padan dengan muke aku ,HAHA!
hampir hampir nak kene gantung asrama 2 minggu ..
tak pernah lagi aku nak dijatuhkan hukuman cam gitu .
teruk beno ke perbuatan aku ?
tak masuk asrama 2 hari je baru kowt ..
tapi tak salahkan warden pown ,
dah memang salah aku sendiri ..

sape suruh aku datang lewat ke asrama an ?
sebab asrama tak best ,
makanan tak best !
dewan makan kotor ,tak best langsung .
camne aku nak suke duk kat hostel kalu camtu rupenye ..

pujuk punye pujuk warden tadi ,
die kate kalau tak masuk hari ni ,saye gantung korang sume !
ok ,disebabkan aku demam ,
aku mintak izin ngan die nak masuk lewat siket ..
bincang bincang ,die bagi excuse .

esok aku terpakse lha masuk asrama ,
kalau tak masuk esok ,aku kene gantung asrama 2 minggu ..
lame tu beb ,
aku tak kesah kalau ade ulang alik dari rumah ..
masalahnye ade kelas malam minggu depan,
takkan nak ulang alik waktu malam ,
menyusahkan kowt !

hmm ,,okeh ..nanti mesti aku rindu nak berblogging lagi ..
rindu jugak nak berfacebook !:(

No comments: