like this BLOG ?

Friday, September 2, 2011

sumpah aku rase muke aku tebal .


okay ,cerite hari ni ..
tebal muke aku weyh !
pernah jatuh depan orang ramai tak ?
hahahaha !
kalau korang tak penah ,aku penah .
seriously ,aku rase  macam bangang hari ni beb ,
tak pernah rase bengang tahap cipan camni .
nak dijadikan cerite ,lepas solat asar tadi ..
aku ngan family pergi beraye umah kawan baek aku mase kat skolah teknik dulu an ,
tak lame sangat duk kat umah die ..
sebab hari dah gelap ,dalam pukul 7 malam gitu la kot .
kitorang salam salam nak balik ..
aku pakai heels ,
nak naek rumah die tu ,ade bukit siket ,tanah tak rate .
berbatu batu ..
panik jugak aku weyh !
mase nak naek tadi oke jea ,lepas ..
tapi time nak turun mase nak balik tuh ,grrrr !
berdebar jugak nak turun tu ,takut jatuh an ..
cewaahh ,aku bejalan penuh yakin ,kononnye bole la...

lastlast ,awww !
jatuh beb ..
kalau ala ala nak jatuh jea takde ar malu sangat an .
maluuu jugak tapi tak lha teruk sangat rasenye ..
korang bayang sendiri lha ,aku jatuh tersungkur terus ..
lutut aku bole rase tanah kat bawah tu ..

arrgggghhhhhhhh !!!
MALU GILE !
da la ramai orang kat rumah die ,
whole family die tengok tau ,bengang beb !
mak die ,ayah die ,kakak die ,abg die ,abg ipar ,+ kawan kakak die lagi tuh .
sumpah aku trauma da nak pakai !
lepas jatuh ,aku bangun dengan berpimpinkan mak aku ..
jalan ke depan tanpe toleh ke belakang .
hahaha!
masuk lam kete terus text kawan aku ,aku gtau die aku malu jatuh tadi .
die reply ,die kate tayah malu lha semaq ..bukan mu sorang je penah jatuh situ ..
sebelum sebelum ni da ramai orang jatuh ..tayah malu lha .!
urff !
lege siket bengang aku ni ha .
hahaha !
tu la ,nak pakai heels tak tengok tempat camne .*bukan aku tahu pown

p/s :
sumpah malu ngan family die .sape yang ade dekat dekat situ kompem ketawe pecah perot .!
haha ,dalam malu malu aku mase jatuh tadi  pown ,aku suke macam setan !
HAHA !



No comments: