like this BLOG ?

Thursday, January 12, 2012

tipu sunat | kelentong

okay ,hari ni 12.01.2012 ..
aku pergi tempat kerje aku tu ,jumpe boss.
sebenarnye nak pegi ambek kawan aku tu sebab hari ni result MUET akan  dilahirkan..
oyeahh!
2 in 1 la kononnye ,
sini ade sikett penipuan sunat yang berlaku antare bos dan aku .
aku : cikgu ,saye nak bagitau mende ni ..
bos : apedie ?dapat kerje baru ke ?
aku : aah ,,*dengan gagapgagapnye aku kelentong
bos :kerje mane?
aku : dengan mak sedare ,,*kelentong
bos :oo ,dekat mane ?
aku : kuantan ....*kelentong
bos : jaohnye ,,keje sini je la..
aku : cikgu ,,kite nak tolong mak sedare kite....*muke merayu sebab tanak keje
bos : dah tu tolong ape kat sane ?
aku : ade la die buat bsnes sikett,,die mintak tolong kite tolong die kat sane ,,bla bla bla.,jual rempahh!
family bisnes...*kelentong sakan

kawan aku terpinge pinge ,,die macam percaye je ape aku sembang tu .padahal die tahu aku takdenye keje keje sampai kuantan tu ..
kesimpulannye ,,sume jawapan yang aku gitau cikgu tu kelentong .
kawan aku tanye ..

kawan :betul ke mu keje kuantan ?
aku : tak ahh ,
kawan dan aku : gelak sesame .HAHA!
maaf ye bos ,saye tanak keje dahh !

2 comments:

Anonymous said...

Duke : ish3...

Asmaa Ali said...

alaa ,tak sengaje kowt tertipu die.