like this BLOG ?

Thursday, September 1, 2011

hari raye yang bermakne ;)

tak terlambat lagi untuk aku buat ucapan hari raye an ?
maklum la ,tetamu raye ramai sangat ,tak sempat nak update belog kesayangan ni .
macam banyak je cite aku nak story mory kat korang .hehe.


HAPPY EID's 2011 .
maaf zahir dan batin ,ok !

0 - 0 yep .;)

hari ni dah hari raye ke-2 ,pagi pagi da bersiap ,pakai baju raye .
bukan nak ke mane pown ,tapi nak ambek gambar ,smalam tak sempat ..
sebab ramai tetamu ..
so pagi pagi lagi dah mandi and siap siap nak berphotoshot !
suke gile lha kalo bab bab nih .haha!
sakan la sorang sorang ..padahal ambek gambar depan runah je kowt ..;)



haha ,tunjuk kasut jea tu .wekk !

nampak macam ayu tak ?
hehexx !

lepas puas berphotosnap,
aku tanye la mak aku an ,tak pergi mane mane ke ari ni ,
bosan duk umah ,orangg bukan nak datang pown mase kite ade ni ..
bincang bincang ,aku putuskan pergi beraye kat kemamang ..
sebelum tu singgah kubur atuk kat kijal dulu ,mak kate tu kubur bukit kuang yang lame ..
sejuk je hati masuk perkarangan kawasan kubur tu ,
aku ABC ,so sempat la snap siket siket kat sane ..


nak dipendekkan cerite ,
pak sedare aku excident lepas beraye kat umah pak sedare yang kat kemamang tu ,
sesame sendiri ,pak sedare langgar kerete anak sedare ,HAHA!
teruk jugak weyh ,tengok macam siket ,
perhhh !
sakit siott..

kerete sepupu aku .

pak sedare aku ,tengok tangan die .haha!sedih gile muke ..
oke la korang ,dah malas nak cite panjang panjang ,ni pown da panjang rasenye ..
SELAMAT HARI RAYA skali lagi auww.;)



No comments: