like this BLOG ?

Monday, June 6, 2011

santai santai lepas makan

buuurrpppp!!
eh,sorry ..hehe.
kenyangnye perut . .
baru siap makan tengah hari . .


>nasi putih 
>kerapu sweet sour
>ikan goreng *tak tau ikan ape *
>air sejuk(dari peti sejuk)


takde lah mewah mewah sangat lauknye ,
tapi bole la nak bagi kenyang tu...:)
kerapu sweet sour yang AKU MASAK tadi tu habis . .
ha,ni baru best !
orang makan ape yang aku buat.
haha!
takde la rase sedih macam sebelum ni . .
masak tapi takde orang makan. .HAHA!
kesian kan ?


penah dulu ,mak aku takde . .
pastu aku try la all the best nak buat lauk untuk ayah and adek aku kan ,
aku masak sardin yang dalam tin tu je ,
sebab happy sangat dapat masak hari tu ,aku pown try la tambah air banyak..
sebab nak kuah banyak. . 
last last,bile da siap .....
ha !
tawar la plak . .takde rase terus .rase masam je !
HAHA!
kecewe gile aku time tuh . .
sebab ayah aku tak makan ,buang bagi kucing aku .
wahh,,HAHA!
sedih . . .lawak pown ade .
tu first time aku masak.
bende senang pown aku ta tahu nak masak .
teruk kan ?
sebab lauk tak sedap petang tu ,malamnye ayah aku bawak pegi makan kat kedai . .
HAHAHA!
aku ingat sampai hari ni . .

No comments: