like this BLOG ?

Wednesday, June 8, 2011

LELAKI IDAMAN ?

mesti pernah berangan kan ?
eleh,da tahu dah!
HAHA!
erm ,mesti korang berangan nak macam ni macam tu . .
semue nak yang perfect, right ?
tapi ade ke yang perfect kat dunia ni ?


LELAKI IDAMAN 
aku pown pernah berangan nak lelaki macam tu,macam ni . .
and macam macam lagi lah.
bile tengok cite siket ,nak yang macam dalam cite tu .
bile  bace novel plak,nak yang macam dalam novel tu . .
romantik la die tuh. nak2!
HAHA!
memang macam tu la manusia,
nak yang bagus bagus..
yang selekeh ,taknak .
.
.
.
.
ape yang korang tunggu lagi ?
.
.
.
.
.
.
ouh,LELAKI IDAMAN aku,
lupe nak cakap . .
kalau boleh la kan ,aku nak ....

1.beriman la first sekali *boleh bimbing aku
2.take care /romantik  *sumpah malu nak cakap ^_^
3.tak merokok *aku taknak die mati cepat
4.tak merempit *takut die mati cepat jugak,HAHA
5.peramah/suke buat lawak *takde la aku bosan sangat nanti


^_^ ::jangan gelakkan aku sudah ,bace diam2 je.HAHA!

No comments: