like this BLOG ?

Wednesday, June 8, 2011

ape maksud suke nangis mase kecik ?

kate orang ,
bile kite mulekan dari susah and pergi ke senang ,kite akan lebih hargai kehidupan kite tu..
betol eyh ?
aku rase macam ade betulnye jugak.
ade orang lahir lahir je dah mewah,
ade orang lahir lahir dah kenal susah . .

aku kategori mane erk ?
HAHA!

aku lahir kat dalam sebuah bilik kat rumah papan je.
agak susah la jugak hidup mase tu .
gaji ayah aku mase tu dalam RM400 je sebulan .
tapi cukup la nak tampung aku ,mak dan kakak aku .
mak aku tak keje ,suri rumah sepenuh mase .
mak aku cakap,mase kecik aku kuat nangis . .
mak aku lepas sekejap je pown nangis .
sampai mak aku nak makan pown susah .
sebab tak boleh nak letak aku kat buaian atau kat bawah.
rupenye teruk jugak aku mase kecik eyh,
kesian mak aku...

mase aku sekolah rendah,tak ingat darjah berape . .
ade sorang guru tu die bagitau maksud kalau kite suke nangis mase kecik..
alaaaa,,nak share ngan korang tapi lupe la beb .
sorry la,otak tak brape nak kuat gam die.
kalau sape sape tahu,bole la bagitau aku ,
sebab aku da lupe ..^_^

p/s ::
mesti korang kate,"ntah ape2 post ni", kan ?
haha,aku pown tak tahu nak cakap pasal ape,tapi nak jugak kongsi .:)




No comments: