like this BLOG ?

Sunday, June 5, 2011

new | friend | boy | old

 setelah sekian lame tak bercerite about BOYFRIEND,
today i'll...:)
HAHA !
dont panic,
.
.
.
.
boy friend that i mean is KAWAN LELAKI,
not TEMAN LELAKI .

teringat kisah lame :

dule mase aku form 4 and form 5,
aku masuk SEKOLAH TEKNIK.
kat sane,aku ade sorang kawan lelaki..
kitorang baek,abes skolah pown ktorang masih lagi contact..
kalau aku susah2,die tolong yg mane patut..

sejak 2 3 bulan ni,aku terase hati sket lah ngan die..
aku mesej tak balas satu pown ,chat fb tak layan sangat..
kalau dulu,pantang aku buat2 majok,mule la die susah hati .
tapi skang da tak endah sket pown bende tu sume.
ermmm,,entah ape aku da buat sampai die tak nak langsung contact aku.
sedih kan kawan baek buat camni ?

sekarang :

now i hve a new 'boy friend' . .
erh,,aku kenal die mase pergi kem daerah awal tahun ni*2011* .
aku cam muke die sebab tak ramai budak laki yang pergi kem tu..
20 org je.
tapi die tak cam aku yang mane 1,
sebab budak pompuan ramai..
lebih dari 50 org..
die tak cam sebab pompuan ramai atau die mmg tak kesah pasal pompuan..
tu aku tak tahu..
yang pasti aku mudah nak kenal orang kalau die berperangai pelik.HAHA!*sory*
mule2 tengok die ,
takut nak tegur,..
nampak macam garang je.haha!
suke sound macam2 kat kawan2 die.
tu yang aku takut tu..*jgn mara yep MR.DUKE*
tapi tu la,,
sampai ke habis kem pown aku tak tegur.*sebab takut*
:D

then,1 hari tu...
baru2 ni,..rase macam nak tegur je die dalam fb .
sebab die buat profile picture muke hantu.haha!
then i try la kan...
and ade respond..
yep,kitorang borak2 je la macam biase.
like nothing happen..:)
emmm,,bile da chat lame2 ngan die ,
rase macam ok la jugak mamat ni kan ,
tade la sombong and garangnye .. 
cume aku je kowt yang pikir camtu ,
aku ngan die tukar tukar no.fon...
sampai ke hari ni pown,
kitorang masih lagi contact each other .
emmm,,tapi tak tau la sampai bile kan ?


p/s ::
manusia hanya merancang ,tapi ALLAH yang menentukan..
some people said 'dont judge the books with their cover' .
:)




No comments: