like this BLOG ?

Thursday, June 30, 2011

aku tak suke marah orang tahu ?

aku susah nak marah orang betul-betul dengan keluarkan bahase kasar ,
sebab aku akan nangis kalau lepas marah orang .
petang semalam ,tension gile beb . .
sekolah aku buat HARI KOKURIKULUM ,
FORM 6 ade buat jualan sket ,

aku jadik salah 1 ketue gerai2 kat situ . .
macam biaselah ,lepas jualan kene la kemas kemas tapak jualan kan ?
aku tak nampak pown junior aku yang laen buat keje ,
junior yang buat keje dari pagi sampai tengah hari tu ,cume junior dorm aku sorang jeh .
mane aku tak panas. . .
yang laen buat ape ?
duk lepaklepak menggatal .uh!
aku tibetibe naek angin 1 badan 
bile tengok junior yang sorg ni panggil kawan2 die
 tapi dorang buat dun'no je . .
panas weyh ,
junior aku nak angkat kerusi ,
tapi aku tarik tangan die ,aku taknak bagi die buat keje dah .
aku cakap ,
'dah !tak yah buat keje ni,biar orang yang tak buat keje lagi tu yang angkat sume ni '
macam kene rasuk je aku mase marah dorang ..
MANE YANG LAEN NIH ?YANG TAK BUAT KEJE AGI TUH PANDAI2 AR BUAT !
JANGAN NAK DUK SAJE JE ,ORANG LAEN LETIH GAK !!
lepas habis je ayat aku tuh,aku pusing and terus nangis . .
adoyai ,sakit tol jiwe bile marah orang . .
aku bukan jenis nak marah2 orang camtu ,
tapi keaadaan memakse aku .


No comments: