like this BLOG ?

Saturday, November 5, 2011

the sad BIRTHDAY -_-'

sepatutnye bile birthday kite ,
kite happy ..
tapi ari ni ,aku tak ..
sedih ,
tunggu orang yang kite sayang wish ,tapi dorang lupe ..
macam nak nangis je 1 hari ni ..
bangun tido ,umi takde dah kat umah ..
lepas mandi ,aku online kejap ..
pastu ade noty ,umi wish kat fb ..
tengss a lot umi ..
mungkin sebab aku bangun lambat la tuhh ..
ramai jugak yang wish kat fb ,ye la..
tengs a lot sape sape yang wish kat fb tu ..
dorang wish sebab dah ade kat situ an ,"todays birthday"
so tak heran la ramai yang wish ..
hp plak tiap mase berbunyi ,kawan kawan ramai jugak yang wish 
tapi  orang yang aku harap harap sangat ,takde pown call or mesej aku ..

aku dah besar ,tak mengharap pown ade orang buat suprise dengan
 hantar kek ,lepas tu ajak aku keluar or bagi aku hadiah yang hebat hebat ..
aku cume nak yang special siket jea ,msj pown takpe la kan ..
kurang kurangnye aku boleh rase yang aku ni diingati oleh korang ..

series aku tak kesah kalau takde hadiah sekali ppown ..
tak mengharap ..
:(

kalau taon lepas ,aku and family celebrate kat KFC ,
tp taon ni kat umah je ,tapi umi beli kek ..
wwlaupon aku tak makan banyak ,
aku tetap nak berterime kaseh kat umi ,

angah sayang umi ,,terime kaseh sebab lahirkan angah :)

tadi nak ajak makan kat KFC awana tu ,
tapi umi kate dah lewat ,KFC dah nak tutup ..
okay ,takpe lah .tapi sedih la jugakk.
emm...
pastu ajak keluar makan ,bukan aku lapar pown ..
saje je  nak keluar ..
carik carik kedai ,sume tutup ..
huhu ..
last last ,kitorang celebrate kat kedai nasik lemak simple je ..:)
takpe lah kat situ je pown ,aku tak kesahh ..

tapi aku tetap sedih ,sebab kawan aku maseh lagi tak ingat birthday aku ,
-_-'



No comments: