like this BLOG ?

Saturday, November 12, 2011

birthday suprise !

OMGirls ,tak sangke ade jugak suprise korang ..
terharu gile dears ,
tengs,tengs,tengsss a lotttt !
:)tak tau nak cakap ape ,,
korang da buat aku nangis tau ,tak baek uhh ..
^_^

isnin hari tu ,07.11.2011..
malam tu kitorang buat jamuan dorm siket ,
sume tengah bersiap siap ..
and ade la siket aktiviti tuka tuka hadiah ..
aku dah susun elok elok hadiah tu ..
then kitorang pown snap snap la kejap sebelum majlis start an..
tengah tengah syok tengok budak budak ni snap ,
ade la kawan aku tuh ,SI AYU ..
die mintak aku susun hadiah ,die kate hadiah kat belakang tu bersepah balik ..
aku dah mule pelik dah ,sape pulak yang saje saje nak sepahkan bende alah tu kan ,
aku cakap la dah susun tadi ,pastu adek dorm aku ajak aku susun ..
then sume orang nak ikut ,
aku pown cakap la,
''susun hadiah je kowt ,sorang je cukup la,..korang takyah la pegi .''

then you know wwhat ?
tengah aku tertonggeng intai adek dorm aku tu susun hadiah ,
tibe tibe ade suare dari belakang ,
suare SI VANILA ..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU ..
HAPPY BIRTHDAY TO CELUPPP...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU......

adoi ,terkene pulak aku ari  ni ,,
camne ni ..
dengar je suare SI VANILA tu ,air mate terus mengalir ..
sensitif bangat aku kali nih .
haha!
aku tak terus pusing sebab mate tengah nangis ,,..
pusing pusing je ade 1 kek ,..:)
tengs sayang !

ingatkan dah habes ,,
3 jam lepas tu ,
jamuan dorm dah habes ..
kitorang nak tutup majlis ,
tapi SI VANILA ni macam gelisah je ,
bisik bisik ape ntah ngan adek dorm aku tu ..
bengang jugak aku ,sebab da lambat an ..
jam dah pukul 12 mase tu ,
aku tanye la vanila ,
kenape ?
nak ape lagi ?
nak ambek gambar lagi ke ?

tahu ape jawapan die ?
die kate ''jom maen belon yang gantung kat pintu tu ,ko ambek boleh ?''
ape la kawan aku ni ,kelaka gile jawapan..
ok,aku ikut je ,,aku pegi ambek belon tu and bagi kat die ..
aku tengok la die ,die pegang pegang je ..tak buat ape pown ..
ok,,takpe lah..aku dah penat ..nak salin baju and kemas kemas..
bile nak kemas tu ,aku tengok ade beg kertas dalam beg pakaian aku ..
aku terpinge pinge ,tanye dorang ..ape ni ?
bile aku tengok si vanila sengeh sengeh ,
sah ! ni mesti die punye birthday present !
sekali lagi aku nangis ,,adoyaii..!
penatnye nangis...haha!
malu malu!^_^
die bagi kaen cotton polka dot dot !:)
chantek weyhh..tengsss:)

\this is the first suprise tau ,sebelum sebelum ni ta pernah dapat ..
sebab tahun tahun sebelum ni ,suprise bocor ..
aku dapat tahu awal ..
so aku lari la ..
haha ..kesian dorang,penat penat plan nak suprise aku ..
tapi tahun ni boleh pulak aku terkene ..!
anyway ,,,a lott of tengsss untuk semue yang terlibat ,,:)






No comments: