like this BLOG ?

Sunday, November 20, 2011

STPM . . STPM. . . STPM _____

adekah aku sorang je perangai macam ni ?
HAHA!
normalnye manusia macam ni la kan ,
last last minit baru la nak menggelabah sakan .
perangai tak ubah ubah .
tapi aku berubah dah siket ,*angkat bakul sendiri
jangan kate aku tak study sebab korang nampak aku online kat fb ok ,
aku online sebab pagi tadi dah ade kelas ..
malam ni aku study plak .
tengahari tak bole study ,mate cepat ngantuk .
HA ,sape yang rajin study die tau la saat saat 'genting highland' macam ni .
KAN ?
;)
entry kali ni ,bukan nak cakap panjang melebar ke ape ..
just nak mohon restu .HAHA!
ok ,mintak maaf kat korang yang aku kasi masalah ..
doakan aku berjaye ,tenang ,dan berlapang dada mase jawab soalan
pade esok hari (21.11.2011) hinggelah ke akhirnye ..(14.12.2011)
target aku 3.42 ..
kalo tak leh banyak tu ,dapat 3.00 cukup pown tak pe lah .
asalkan ade no 3 kat depan ,nampak siket aku ni belajar kan ?
kalo tak ,sie sie la aku study setahun setengah ni ..
hehe !
betul kan ?
*sape stuju angkat tangan macam saye .

tadi kate taknak cakap panjang ,tapi dah terpanjang dah ..
halalkan je la yerrk ..

ok dear readers ,CHOW dulu boleh ?
nak kene kemas kemas pegi hostel petang nanti ,
esok exam start pukul 8 pagi ,sape sape yang rase nak bace yaasin untuk aku bole la ..
HEHE!
biar tenang siket jiwe aku ni ,berdebarr kowt .____

No comments: