like this BLOG ?

Thursday, October 13, 2011

what is the most important in your life ?

hye my readers ,
happynye dapat sharing story ngan korang lagi ..

hari ni semue perkare berjalan dengan lancar ..:)
exam MUET ,speaking je tuk hari ni ..
syok jugak ar ,sebab dapat soalan bole tahan senangnye ...

soalan die bunyinye macam ni ,

what is the most important in your life ?
a)health
b)friendship
c)education
d)family 

ok ,,aku dapat  yang (d) tu tau ,,
rase bersyukur sangat dapat candidate D .
nervous jugak la ,sebab aku group first dalam sidang pertame tu ..
hentam je cakap lagu mane pown .
haha!

then ,lepas beres hal muet tu ,
aku pegi jumpe pengetue ngan kawan aku .
nak mintak balik awal ,
sebab nak pegi ambek sijil SPM 2009 ,
kat sekolah  lame aku ,
SM TEKNIK KEMAMAN ..
pengetue pulak tak banyak soal ,
terus je bagi kitorang balik awal ..
...
..
..


No comments: