like this BLOG ?

Tuesday, March 13, 2012

saye dah berjubah :)

alhamdulillah ,
akhirnye jumpe jugak jubah yang berkenan dihati ..
setelah sekian lame cari cari jubah yang sesuai dengan aku ..penat mak aku teman ,,lebih dari 5 kedai kitorang masuk ..tapi sume tak cantik .

ade yang over sangat ,ade yang ok tapi takde saiz aku plak .
uih !susah jugak ehhh ..
pade asalnye ,niat aku nak jubah warne hitam ..yang dari MEKAH tu ..cantik sesangat ..
tapi takde rezeki lagi ,,aku plak jenis tak sabar .
cari kaler hitam ,tapi kaler ni yang berkenan di mate dan di hati .hehe .
so aku ambek je la yang ni ...
harap lepas ni boleh ade banyak lagi jubah .sesape nak kasi hadiah ,kasi la hadiah jubahh eyhh .
dan saye akan sayang anda yang kasi hadiah jubah kat saye ..jubah hitam tau ! 
;)


4 comments:

Anis | Jeje said...

comel sayang <3

Anonymous said...

kalo de rezeki awop dpt r jubah hitam on 4.11.13 :)

cokelatcelup said...

time kaseh kakak sayang ^^,

cokelatcelup said...

anonymous ,,saye tunggu tau ..:)