like this BLOG ?

Monday, January 30, 2012

air milo dinasor (lawak)

semalam pergi  TERENGGANU TRADE CENTRE (TTC) ,
dekat karnival JOM MASUK U tu ..
lepas puas dah jalan kat dalam tu ,
aku dengan kakak aku keluar cari mak ayah aku ,
dekat satu tempat makan ..
mak aku bagi duet kat ktorang ,bagi pilih sendiri nak order ape .
aku pown pegi la order nasi ayam ,kakak aku plak order char kueytiaw .
pastu nak pegi order air plak ,
pegi kat gerai air ,terpakse tunggu lame sebab ramai orang beli air jugak .
sambil sambil tu ,,kitorang tengok la senarai air yang die gantung kat atas tu .
aku tengok acuh tak acuh je ,
pastu kakak aku tanye aku ,
kakak : air milo dinasor tu gane ?
aku : HAHA !mane tau ,air milo letak dinasor kat atas kowt .
kakak ,aku :: HAHA!gelak sesame .

bile tibe turn kitorang ,tibe tibe plak kakak aku tanye die .
kakak : air milo dinasor tu gane ?
aku yang tak tau ni tunggu la jawapan die sambil sengih sengih ,
pastu tengok muke die nak gelak ,aku ngan kakak aku ape lagi ,
dah die sendiri pown bole gelak ,aku ape lagi ..
HAHA!
beberape saat lepas tu ,
dengan gelak yang bersise lagi tu ,die gitau kitorang ..
pembuat air : hehe ,emm...air milo tabur ..

mau tak pecah perutt aku ,,HAHA!
punye lahh special bunyinye ,last last milo tabur rupenye ..
HAHAH !
die tanye nak order air ape ?
MAK AIHH ! takleh nak stop gelak dah ni ,sakitnye perutt duk gelak .HAHA!
sampai keluar air mate ,,takleh nak cakap dah .
sampai malu aku dibuatnye ..
sebab aku perasan ade mate mate dah mule tengok ..
mau tak tengok ,dah la berbaju kurung ,lepas tu gelak sampai tekan tekan perutt .
HAHA !kelakar campur malu mase tu .
tapi aku gelak jugak ,,HAHA!
disebabkan teruje dengar name air tu ,aku order la jugak AIR MILO DINASOR tu ,
tapi aku tak sebut name tu depan die ,aku cakap nak milo tabur ..
sebab takut gelak lagi .HAHA !
ape punye name daa .
sampai jadi dinasor perut aku lepas minumm..
HAHA !

#pandai die letak name air ,sesuai sangatt..HAHA!




No comments: