like this BLOG ?

Saturday, August 6, 2011

kenape begini jadinye ?

jangan buad aku rase besalah bole ark ?

bile aku dapat tahu perkare tu tadi ,
aku menangis sekuatnye dalam hati ,
tapi setitik je air mate keluar ,
mybe aku malu kowt nak nangis kuatkuat depan orang kat umah .
sedih siot .
kenape kau buat macam tu ?
kite kan kawan ,
tiade istilah macam tu lhaa..
hrrmm ,
aku jadi serbe salah ..
aku berdose sebab slame ni aku da salah faham ngan kau .

jangan buat mcam ni da pleasee ..
niat kau tu murni ,
aku tumpang happy ,
tapi menjaohkan diri dari kitorang ,bukannye care yang betul .
aku plak yang terase ngan kau .
jangan3 !
jangan buat mcam tu dah .
kau sekse diri kau dan aku jgak tahu ?
kalau kite nak berjaye ,kite boleh but same same .
patot la slame ni kau da makin jaoh ngan kitorang . .
aku plak sampai dah tersalah faham .
huhuu..
kau tak ingat ?
kite kawan baek ,tak bole buat camtu .

ah ,sebak aku taip entry ni .
huk huk huk !
aku sayang kau macam dulu jugak .
please jangan jaohkan diri dari kami ,
kami maseh perlukan sahabat seperti anda .
dan ingat 1 perkare ni ,
sahabat macam kau bukanlah penghalang kami untuk berjaye .
sebab kau adelah yang terbaek aku pernah jumpe !
yes ,im sure bout that !

p/s :: i love you so much friends !
credit to my bestfriend !

No comments: