like this BLOG ?

Thursday, August 11, 2011

luahan hati jea kowt .

mood : rindu kat kawan yang senget itu . ;)
listening to : sesuatu yang berbeza (sofaz)

baru jea jalanjalan kat belog kamu tadi ,
kalo aku tak lalu sane pown aku tahu masalah ko yang tu .
hope ko saba oke ,
tak payah nak layan sangat sume tu ,
ape yang penting skang ,kite kene fight tuk exam nih .
takyah peduli bende bende sampingan tu sume ,
yang betol,betol jugak,
yang salah tu salah jugak .
kalo kite dipihak benar ,tak payah risau .
lame lame kebenaran terbongkar jugak .
cume kite tak tahu je bile mase tu akan tibe .

so ,bersabarlah temanku .
biar mase menentukan segalanya .
just doa banyak banyak supaya masalah ni tak berpanjangan .

ko jangan risau ,aku selalu ade tuk dengar masalah ko tu ,
tu pown kalo ko masih percayekan aku .

let me tell you somethin',
sedikit terkilan mase ko macam nak marah aku hari tu ,
pasal masalah yang aku tak tahu menahu ni ,
ko nak marah aku ..
aku sedih . .
tapi aku paham situasi ko yang tak tentu hale mase tu ..
ko bole tanye aku ape je ,aku tak pernah nak khianat kawan aku sendiri ..
melainkan kawan aku yang buat dulu ..

sayang kamu .

1 comment:

vanilafachla said...

tenx awop !
dont down mt trusted to you !