like this BLOG ?

Saturday, August 13, 2011

fam[ily] i love you

wif my adek ,16 .

11.08.2011 ,jumaat.
aku ngan family pegi jalan jalan kat pantai yang slalu kitorang pegi tu .
sementare nak tunggu berbuke sejam lebih lagi ,kitorang kluar jalan jalan lu .
lame tak keluar ngan family camni ,lebih lebih lagi bile bulan puase ni ha.
tadi mak aku masak awal ,
die kate , nanti kite jalan jalan kat pantai nak ?
aku cakap ,nak !
haha,
pantang ajak pegi jalan ,cepat je respond .
lepas asar ,kitorang siap siap .
yang penting sekali ,CAMERA .
dah tau nak pegi tempat chantek ,kene ar bawak .
;P
dah adek ngan kakak aku plak satu kepale ngan aku ,
hah !kene sangat la tu.

mase jalan jalan tepi pantai tu ,
adek laki aku nampak obor obor kat gigi air ..
hidup lagi .
besar gile .
sumpah besar ,berat plak tuh .

adek ,13 ..
keluarkan ketam dari bawah badan die .


unik sangat bile dapat tengok die dari jarak dekat camtuh .
sebelum ni pown aku dah penah terserempak kat pantai pantai ,
tapi dah mampos .
hari ni jumpe yang hidup .
rupenye kat bawah badan die ,ade banyak ikan ngan ketam bole duk kat situ .

budak budak ni macam oke je pegang ketam ,
kakak aku siap angkat angkat lagi .
haha .
aku takleh ,sumpah geli  nak pegang .
macam lembik lembik je .
weks !
kakak , 21
fuhh ,siap bole angkat angkat agi .

pegang kejap sebab nak ambek gambar ,jeles ngan kakak .
sebab die bole pegang.
haha !
lawak muke tuh .
tahan geli .




No comments: