like this BLOG ?

Saturday, February 5, 2011

chenta aku !



lagu cinta itu seakan akan chinta kita ,
buat aku teringatkan dirimu ,
setiap saat . .
kenangan itu buatkan airmata ini mengalir .
bukan kerna aku menyesali nasib chinta kita ,
tapi kerna aku masih sayang dan cintakan dirimu ,
andai kisah chinta kita terhenti disini, ,
aku akur  . . . .
aku akur dengan segalanya. .
pengorbanan dalam chinta itu sangat berharga . .
dan itulah jalan yang aku telah pilih . . .
jangan disesali dengan sikapmu terhadap diriku ,
kerna sekarang ,kau bukan lagi kekasihku .
andai ditakdirkan jodoh kita bersama ,
aku akan datang kepadamu . .

setiap hari aku berdoa untukmu 
agar senang dihari kelak ,
walau satu hari nanti ,
kau tetap bukan milikku ,
aku pasrah . . .. . . 


1 comment:

Pink Princes said...

kuat kan semangat yer adek... org baik akan jumpe ngan org yg jua...