like this BLOG ?

Saturday, February 12, 2011

tiket free ! tiket free !

pakcik : dik,nak tiket wayang tak?free ni,
         saya bagi kat adik kamu,kamu beli aje 1 lagi.
         pastu bole la tgk same2 dgn adik kamu tu nanti . . .
aku : ah ?betol ke ?
      (tak caye lah,ke sindiket culik budak nih ?)
pakcik : nah!(sambil bagi tiket kat aku)
aku : betol la weyh,,tiket free nih,,adoi,,
      nak tolak ke nak ambek nih?(dalam hati je)


aku :pukul bape cite ni ?(buat2 tanye,pdahal dah ade kat tiket                      
     tuh)
pakcik : pukul 3.15,,nak maen da ni.pegi la kamu masuk . .beli 1         
         lagi da dapat tengok.
aku : ok,,time kaseh ye pakcikk..(malu2 )





yap ,!begitulah ceritenye tadi,,mase jalan2 kat mesra mall ngan adek aku lelaki aku tuh..


takot jugak mase tu,sebab pakcik tu cakap mcm orang indon.
aku ni da pikir bukan2 da,,mane la tahu kan..skang ni macam2 bole belaku.
ntah2 die nak culik adek aku ke hape.,sape sangke kan ?
tapi kitorang tak pegi tengok pown..
tiket tu cite 'SINI ADA HANTU'
best gak,,
tapi takleh la time,,was-was doe.HAHA !
kitorang pulang balik tiket tuh. . .
mase nak pulang balik tu. .
cakap2 siket. . .


aku : pakcik,pakcik ambil la balik tiket ni.adik saye taknak tengok .
pakcik : kamu tak beli tiket 1 lagi ?
aku : saye taknak tengok. . .
pakcik  :mari la dik,tengok ngan pakcik. . .
aku : takpe la pakcik . .adik saye taknak. .
pakcik : TIKET FREE !TIKET FREE !!!(sound kuatkuat kat orang ramai)


aku pown blah la dari situ , ,tapi bile pikir2 balik ,rugi lak .hahah!

No comments: