like this BLOG ?

Tuesday, November 2, 2010

takooottt..!!

nak dijadikan crite,.
smalam aku diganggu mase tido..
ntah ar ape mende tu.
tapi sies aku ckp,,aku takott gile.
psst,,pssttt..*bisik.*
smalam aku study la konon nye,,
smapai kul 12,,aku stop!
pastu pegi ar tutup lampu then terus baring atas katil tuk tido..
aku pejam la mate tu,,
pastu kann..
mase mate tepejam tuh,,aku dnga 1 bunyi ,,
macam cicak jatuh kat langsir,,macam yang bese2 aku dnga tu la.
aku tak ambek kesah sgt sal tu,,tpi takot la jgk nk buke mate tu.
aku diamkan diri je 
and teruskan tido.
pastu.......
tibe2,,belakang badan aku ni rase seram sejukk..
yang aku ingat BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM je..
aku sebut banyak kali lam ati..
pastu kann..
aku rase cam bende tolak2 belakang aku ni..
kuat jgk la kott..
serammmm..
mase tu,aku tido mengiring..
die tolak2 and tolak lagi..
lame jgk,,
pastu..,,
abes je adegan tolak2 tu,,1 bunyi plak aku denga..
ntah ar bunyi ape,,tpi mmg betol2 kat tlinge aku nie ha.!
sekali je die bunyi.
cam harimau.
emm,,ntah ar..
taktau bunyi ape.
bilik aku tu dah dibacekan YASIN oleh aku adek jap tdi.
hope da xde pape.
aku nak tido dgn bekualiti da lepas nie.
penat gk layan mende2 cam gile tu.
haisshh!!

No comments: