like this BLOG ?

Sunday, November 21, 2010

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-3

dah beso ye adek kecik aku nie..
haha,,prasan lak die adek aku.
tpi xpe la,,mmg adek aku pown,,haha..
lepas solat isyak,,aku n family duk relax2 sambil tgk tv..
pastu hp umah aku menyanyi...
alalalalalalaaaa..
sharil:hello,,ibu suruh mari dumoh,
umi aku:bkpe ?
sharil:emm,,mari je la..
umi aku:bkpe,,adek nangis ke?
sharil:dop ar,,ari jadi adek nie..ibu sruh mari blake.
umi aku:ehm3,,dop ingat lasung ari ni ari jadi adek..
ok la,,mokde gi kekgi..bye.


(sharil tu anak jiran aku,die ade adik yg maen2 sokmo kat umah aku nie..)



kitorg pown siap2 ala kadar and pegi la umah die..
and.....
.
.
.
.
.
.
.
.











suke sangat die....
org laen tak nyanyi pon lagi lagu birthday tu,,die da nyanyi sorg2.
hahahaaa...


No comments: