like this BLOG ?

Sunday, November 28, 2010

lelaki | idaman

mood: angau


hahhh!
bile tengok tajuk ,ape korang fikir?
hahahaaa...

yezza..!
...
meh nak cite..
.
.
.aku baru je abes tengok cite DALIL CINTA kat tv3.
korang tgk tak?
pelakon utame die SHARIFAH AMANI & FAHRIN AHMAD.
syok abeessss..(thumb up)
;))
skang ni aku bkn nak cite pasal cite die tu..
tapi
nak kongsi ngan korang tentang watak fahrin ahmad dalam cite tu..
bestt kalo dapat yg macam tu.
hahahaaa
(brangan kejap)
.
.
jgn slah phm pulak,,
aku kongsi2 cite ngan korang ni bukan sbb aku nak yg seperfect die,,
aku cume rase mcm besstt kalo dpt yang mcm tu..
hik3...
sory la kalo menyampah ngan entry kali ni,,
tapi itu lah aku..
suke brangan,,
hak3

takde la,,
aku suke laki yang caring and best cam die tuu...
and die tak suke marah2,penyabar..
hensemm and...wow!
cukup lengkap..
hahahhaaa..

No comments: