like this BLOG ?

Thursday, June 24, 2010

kerenah si CHOMEL NGOMEL

ade la kan.......sorang budak kecik nie...
anak jiran aku..
selalu jew datang umah aku,,
tak kire mase..dari kecik lagi..
family aku selalu jew manjekan die..
kitorang maen ngan die mase die tak pandai jalan lagi..
skang dah besar..
..dah boleh lompat2,,lari2,,joget2..
hahahaaa..
mangse tuk melompat bersame die adelah aku..
tiap kali datang umah aku,,memang kene layan pangai die..
sakit pinggang aku dibuatnye..naseb baek tak sakit jantung jew..
fuhhhhh..!! lemah smangat layan die sorang..
die mmg suke mandi,,
bagos tol........bkn sume bdak kecik suke air..
tapi die ni,, 
bangun tido,terus jew mintak ibu die mandikan...



ni gamba mase die mandi umah aku..
bape kali mandi ntah lam 1 ari...
kjp2 nak mndi..
tgk aku nk mndi,,nk mndi jgak..so,,terpakse la mndikan die dulu..die kate,,
''angah,,nak mandi lam kolam colour pink!!'
nah!!ambek kau colour pink!
hahahaa...
die ngan aku memang pasangan 'nyenyes..'
die cakap A,,aku cakap B..
hahahahaa..
selalu jew gaduh..
tapi gaduh2 pon,,aku sayang die..;)

ade lagi mende die suke buat...
''MAKAN AIS KRIM''
adus!!kalo dah makan 2,,habis la baju and sluar die makan ais karim skali..
hahahhaa
ni ngah makan ais krim,,bukan nk bagi aku cket..
huhh!!
sape leh ambek ais krim tu ngan die,,memang hebat..
hahahaa..
laen la kalo buat muke kesian..
memang die bagi,,tak leh orang buat muke sedih cket..
(terpedaye)
kih3..

No comments: