like this BLOG ?

Friday, June 25, 2010

manis kehidupan di SMaTKEM


FORM 1-3::
2005-2007
(SMK BADRUL ALAM SHAH)
FORM 4::
seminggu..heheee
(SMK KAMPUNG BARU KERTEH)
FORM 4-5::
2008-2009
(SM TEKNIK KEMAMAN @ SMATKEM)
FORM 6::
2010-2011
(SMK BADRUL ALAM SHAH)


;)
now...
berbalik kepada tajuk blog aku kali nih,,
aku nak story morry kat korang kisah aku kat SMATKEM..

bermule lah sebuah kisah..
apabile aku 'terpakse' sekolah kat situ..
hukhukhukk..
agak sedih jugak la...
emm..
bukan agak sedih..tapi..
mmg sedih gile..
aku bukan nak gi sangat sekolah tu..
ish!!tak kuase i..
tapi apekan daye,aku wanita biasa
jadi,,aku menurut shaje untuk bersekolah disitu..huhuuu
aku sekolah kat situ,,tak kenal orang..
sehingge la aku berjumpe ngan budak sekolah lame aku dulu..
sorang jew..
name die NURUL ATIQAH BT HANAFI..
aku mintak maaf la kalo pic ni kurangg memuaskan..
si baju hijau tu la empunya diri,,and aku si baju oren..
heheee..

seiras ke kami??
ntah la mate budak2 nie,,
mase aku mule2 masuk,,
ade orang kate aku kembar die,..muke same..
ntah!!!mane same laaa..

hah!!korang tgk ar sendiri..
tak same kan??


;)



disamping itu,,cam buat karangan lak aku..
ramai lagi kawan aku yang baek ati,,
yang turut menjayekan hidup aku..
teramat indah hidup ku bile aku kenal ngan dorang nie..
walaupon aku baru masuk,,(second take)
tapi kan,,dorang layan aku ok jew..
bukan ok jew,,tapi,,ok sangat,.. ;)
heheheee..
budak2 ni gile sebenonye.ntah camne aku leh kawan ngan dorang..
hahahaa..
sampaikan aku dpt gile tuh..
yang aku heran,,mlebih lebih pulak gile aku dari dorang..
hahahaaaa..
tak patot!tak patot!..

meh aku kenalkan satu persatu budak2 senget ni yewh..
jangan mara..

..............
.........
...
..
.
masing-masing ade pangai yang aneh...aku jew tak..
hahahaaa..
memang aneh pon dorang nie..
dari planet mane ntah dorang turun..hehee
 let me story kat u all..
satu persatu...........


ok,,mule2 aku nak cite sal NURUL ATIQAH (tiq)nie..
die tak makan 'sos'..mende2 merah die tak makan ..
lagi aneh bile die nie,,
tak boleh tengok ulat,,
jgn kan tengok,,dengar pon tak leh.
hahahaa
memang aneh!!






then,,NORSHAFIRA(pira)
yang sorang nih 'raje segale pedas..'
wow!!!.
tak kisah la pedas mane pon..
lagi pedas,lagi die sumbat..
sampai nangis2 pon xpew..
hahahaaa..
pernah sekali tu,,
aku dicabar makan lade jarum dalam sup aku kat 1 kedai makan depan asrama kitorang,,
mase tu malam.
kitorang kluar makan...
waduh2!!
bukan stakat kluar air hidung,,dengan air mate skali kluar..
hahahahaaa..






NUR LIYANA (yana)
yang ni memang bukan untuk ditiru ye..
sbb memang terlalu aneh!
ade ke patot makan sabun yang ibu2 kite buat basuh baju tuh??
hahahaaa..
sume jenis sabun die dah rase kot..
ish3!!!









NUR FAHANA(effa) nie pelik gak.
tak tau ar knape sume kawan ku pelik..
hahahahaaa..
nk tau ape masalah die??
 cmnie...
die tak boleh makan kulit ayam..
bukan aje tak boleh makan,,sentuh pon xleh..
hadui.........~ ~ ~


No comments: