like this BLOG ?

Tuesday, March 15, 2011

kepade die yang bergelar sahabat . .

ter'open' blog die(vanila a.k.a fiza) ,
termenangis jgak la cket tadi.
HAHA.
tak malu nangis !:P
kami 3 sahabat,bukan 3 sekawan tau !
sebab kawan and sahabat laen2.
kawan senang nak dapat,merate rate bole kutip .
tapi sahabat susah dicari .
susah ke ?
HEHE. .
kitorang jumpe sebab kitorang masuk form 6.
HEHE .


tujuan entry kali ni :::::: 
rase mcm tak aci die buat blog tu sorang2. .HAHA.

mesti la aku kene buat jugak ,sebagai tande respond die punye entry. :P
jangan marah ye vanila.:PP

tapi jangan salah paham suda . 
bukan semate mate bagi respond tuk die punye entry tau ,
ikhlas nih .dari hati yang suci. 
chewahh..~
antare kami bertige,aku la yang paling kurang tinggi and ghemuk.HAHA!



takde la aku nak tulis panjang2 kat sini .
cume nak jugak gitau yang aku happy selame bekawan ngan dorang.
stakat ni xde masalah lagi ngan dorang.dorang je kowt yang ade masalah ngan aku .:(
*nak start la tuh ,,no3!

buat korang berdue :


aku happy dapat sahabat cam korang bedue.
cepat je tegur bile tengok aku malas buat homework.
and bile aku ade problem,cepat je korang prasan kan?
haha .sorry la,,bukan aku suke majuk tau . .
cume jiwe ni ha,,cepat sgt tercuit. .
bile aku majuk,tak lame pown .
sebab bile korang pujuk skali,cpt je ais kat dalam ni cair.
HAHA.
korang pakai ilmu pe ah ?
dahsyat2!:D
and korang plak.,aku takley tgk salah sorang dari korang sedeh. 
kalo cik ain ni ,bile die buat muke masam,aku nak tego pown takut .cik ain ,kurang2 la masam tu ek,nanti cepat tue.hehexx !
and cik vanila ,jangan buat muke macam mati laki dah pasni.
sakit mate aku tengok.ngan aku2 skali rase macam mati laki.
HAHA!
aku nak kite bertige masuk U pasni tau .
berjaye dalam hidup.
dapat keje best2,gaji besa2,
pastu bole kuar same2,lepak same2,makam same2, and korang belanje. oke?
hahahahaa..
pasni kan ,bile da abes blaja. . .mesti ak rindu gile korang. .:(
walau pown cume staun stengah kite skolah same2,
kite akn jadik sahabat sampai mati .!

 p/s :sayang korang !( fiza and aisyah )

1 comment:

BungaHati said...

kau terhabad!!!
ilydm imydm.!!