like this BLOG ?

Monday, March 14, 2011

dosakah aku ?

salahkah aku ?
tolak rezeki kah aku ?

dah beberape hari bende ni bemain dalam kepale nih. .
dose ke aku buat camtu?
kecewakah die bile aku tolak ?
hmm ,setiap manusia tak terlepas dari buat silap kan?
dan aku ?

SEBELUM KE KUALA LUMPUR~

UMI : angah ,masuk la kem tu ..taun ni kan angah nak STPM..
            elok la kalo angah masuk kem tu..
           umi tak kesah abis duit tuk anak2 umi . .

AKU :angah taknak.keje sekolah banyak .

UMI : tapi kem tu bagus .encik MOKHTAR tu da ckp,kalo budak STPM bagus 
            masuk kem tu..
            biar minda die terbuke sket. . 

AKU : ( senyap,taktau nak cakap ape sambil buat2 tak dengar )

UMI : (senyap jugak,sebab aku tak beri jawapan nak pegi ke tak )

OTW KE KUALA LUMPUR ~

UMI : angah,masuk kem tu eh ?

AKU : huhuu..taknak...

UMI : nape taknak ?

AKU : hati ni tak terbuke agi . .
           (takut buang duit hantar angah kat situ,sbb hati ni tak ikhlas)*dlm hati je

UMI : peluang sekali je angah . .susah da nak dapat peluang camni . .

AKU : hmm ,biar la dulu angah ni.hantar adek2 je la.nanti biar dorang ajar    
            angah plak eh?

UMI : ok la , ,ikut angah la..kalau dah xnak tu,mcm2 alasan die bagi  

           (sambil  tersenyum)











p/s :ringan sket beban ni bile bercerite . .:(

No comments: