like this BLOG ?

Saturday, August 18, 2012

SALAM AIDILFITRI

Assalamualaikum semua ,sekarang pukul 2 .10 pagi ..dan aku masih tak dapat nak lelapkan mata .
sambil teman mak aku jahit baju raya ,boleh la update blog .kan kan kan ^^
aku rasa AIDILFITRI tahun ni lebih bermakna daripada tahun sebelum sebelum ni. kenape ? Sebab aku kan dah bebas dari cengkaman sekolah ,exam ,sekolah , exam . hewhew~
lega rasanya boleh spent time dekat rumah seberapa lama yang aku mahu , pastu takyah nak fokuskan hal hal study .. fokus hal kat rumahh aje .ehee ~
raya dah esok kan ?eh ,esok dah raya kan ?tu pown kalau mak bulan lahirkan anak bulan esok laaa .kalo tak ,tunda tahun depan .ade ke ?
okey okey ,aku rase cam kekok da nak menaip sebab dah lame sangat jari ni tak menari atas keyboard .fheww -_-
*nak buat iklan siket .toink toink ^^
Ramadhan tahun ni banyak perkara yang tak dijangka berlaku kat aku dan keluarga .
# sepupu belanja mesin craft -terima kaseh
# kawan belanja jubah yang aku nak - terima kaseh
# dapat beli Canon - terima kaseh umi
# anak angkat umi balik dari Lubnan hari ni - suprise gila

Alhamdulillah ...semoga korang juga ada hal hal yang menarik sepanjang Ramadhan bersama kita tahun ni .
dan di kesempatan ini ,aku nak ucapkan.......
  SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

mohon ampun sekiranya aku ..

 #terlebih mesra
#tersilap cakap
#terover bergurau

 dan lain lain lagi yang boleh buat sesiapa sakit hati dengan aku yang tak sempurna ni .*cewah ,ayatt !
mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki .semoga Syawal yang bakal menjelma ni menjadi kenangan terindah yang boleh dikenangg sampai bila bila (;
Insyaallah .

ikhlas daripada : Asmaa dan suami :)
 -Kota London-

No comments: