like this BLOG ?

Monday, June 25, 2012

dengan mengingati ALLAH ,hati menjadi tenang

Bismillahirrahmanirrahim. In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful. Salam to all readers :)
tengah bosan bosan pagi tadi ,aku ber-blogwalking kejap .then terjumpa 1 blog yang sangat sangat berinfo .
pengisian blog tu agak menarik aku rasa . feel free to click here --> Dr.Cinta Punya Blog .

i know you will love her writing ..and me also love love love it very muchhh !
aku rasa aku agak ketinggalan ,haha .sebab bila tengok follower dia ,
'OH ,IM YOUR 11040 FOLLOWER.'
banyak info pasal agama ,and ade jugak entry dia yang bila aku baca ,boleh menitis air mata .
aku sedar ,masih banyak yang belum terlaksana sebagai seorang muslimah ..sebagai seorang hamba ALLAH swt .



sesungguhnya yang tertutup itu indah .
ini untuk awak ,saya dan semua .
let's do it dear ..pakai yang labuh sedikit dari biasa pun dah kira Alhamdulillah ...
ini kata kata dari satu video yang di letakkan dalam blog dia .
sememangnya nak berubah ke arah yang lebih baik itu susah ,payah ..
kerana syaitan akan datang menghasut tanpa henti supaya katakan TIDAK kepada yang baik baik .
tapi kita harus ingat ,
sehebat manapun kita ,secantik manapun kita , setinggi manapun kita berdiri ,
kita tetap manusia .
kita tetap manusia yang tidak boleh lari dari kesilapan ,
semua orang pernah buat silap ,semua orang banyak dosa .begitu jugak dengan diri aku .
tapi kalau menangis kerana menyesal sahaja tidak mampu mengubah apa apa .
melainkan kamu memohon ampun kepada ALLAH swt ,
mintalah kepada dia sebanyak mana sekalipun ,dan DIA tidak akan merungut .
bahkan DIA sayangg ,DIA suka akan hambaNya yang selalu ingat pada Nya .



p/s : jom saling berusaha kepada yang lebih baik .semoga diberkati olehNya . Insyaallah .


No comments: