like this BLOG ?

Thursday, January 27, 2011

alahai SI BAJU BIRU

hahaa..
boleh ktawe sorg2 kalo ingt pristiwe ni balik..
sape SI BAJU BIRU tu??
.
.
.
ape korang rase.?
hah,,tunggu la abis cite ni dulu k..
hehee

mule2 dapat tau terpilih untuk kenekan baju biru ni,,
aku sedikit rase terbeban..
rase macam ade batu dalam jantung.
hohoo
tapi bile dah nak masuk sebulan jalankan tggungjawab si baju biru ni,,boleh dikatekan ok la..
enjoy2 je.:)

macam2 bende aku lalui bile da bergelar SI BAJU BIRU ni...
hahahaa..
rase macam klaka pown ade..
tak penah2 aku kejar budak2 bermasalah,,
tup2 kene kejar..
hahaaa.
and dorang ni pulak,macam2 kerenah..
mule2 aku takowt la jgak nak tegur and marah2 dorg,,
maklum la,..GANGSTER sekolah.,,muke macam nak telan orang.
tapi bile da kenal2 dgn gunekan pendekatan 1 ni kan,,baru la aku sedar,.
dorang ni xde la bermasalah sgt..cume nakal je.
dorang suke enjoy2 and maen lari2 ngan budak SI BAJU BIRU ni ..
hahahaaa
macam2 group GANGSTER da aku jumpe.,
and 1 group ni mmg tarik perhatian aku..
aku gelar group dorg ni,,GROUP 1 MALAYSIA.
nak tau knape?
sbb salah sorg dari group ni slalu pakai kot yang ade lambang 1 MALAYSIA kat blakang..
memang lawak...
mule2 aku tgk,,nak tegelak pown ade.
ye la,,mne tak nye..
wlaupon dorg tu kpale macam sengal2,tapi tetap ade smangat PATRIOTIK.


*PENDEKATAN 1 dalam cerite kat atas ialah cara yang lemah lembut,,layan je kerenah dorang.
kalo dorang buat lawak bodoh,,kitorang pown buat lawak bodohh.
:))

No comments: