like this BLOG ?

Friday, December 31, 2010

menghitung hari




haih,,dah dekat ni.,..
sekarang aku tgh menghitung hari dan saat.


ari ni 31/12/2010
..

esok 1/1/2011


dan....
.
.
.
.
bermule lah tahun baru dalam hidup aku nih.
tak sgke cptnye aku membesar.
kan?
hehee
tapi besar2 pown maseh lagi skolah.
so,,xde la rse cam tue bangke sangat.
keh3.
taon dpn dah upper 6,means that aku la generasi aku la paling tue kat skolah tu.
bhahaha.
silap2,
.
.
.,
bkn tue.
tpi terlajak umur.
hee~~

1 je tak syok,,
taun ni masuk asrama lagi,
pastu kompem trase dikongkong kan?
mmg la mnde tu bese tpi x suke ar.
kwn2 aku yg blaja kat IPT-IPT tu..,,best je leh bebas2
takde praturan.
aku plak,,
dikelilingi praturan yg aku sendri x suke.
contoh  nye?

1.fon takleh bebas sgt
2.segale praturan die kene ikot.
3.terkurung,takleh kuar jln2.(aku suke jln2)
.
.
kalo kat skolah plak terikat ngn 
KEJE SEKOLAH.
 al maklum lah,,aku ni jenis yg tersangat malas nak buat homework yg cikgu bagi.
hehee.~~
maaf la ye,tpi mmg aku camtu,
tak leh la nak hipokrit2 kan.

keje yg cikgu bagi tuk buat lam cuti ni pown x tersentuh olehku.
mak aii~~
ntah ape la dende yg bakal aku dpt nnti .
huhuu
sape suruh jadik malas.
tapi kan cuti ,,cuti untuk cuti la.
bkn cuti tuk keje skolah.
hehe

***************
hah.betol tak aku ckp?
cuti untuk cuti la kan?




No comments: