like this BLOG ?

Friday, September 3, 2010

dunia hati..!

ntah ape la nak jadi ngan aku nie...
hmmm..
naseb badan....
nak buat cam ne kan??
naseb baek adik bradik aku balik minggu nie..
xde la aku terase sangat ngn hilangnye die tuh..!
sekurang kurangnye,aku bleh la buat2 happy ngan dorg nie..:(
bodoh ke aku??
adohaii,,,,~~
ntah la labu...
aku pown tak tahu pe yang dah aku buat..
alaa....stakat ilang die 2,,x bermakne ape pown lam idop kite...kan2??
mgkin aku akn dapat yang better lagik kowt..
sape tahu kan??
tu la,,xyah la ko nak sedih2 asmaa oii...~~
kumbang bukan seekor..
hahahaa..
emmm........:(
aku cakap saje boleh la kowt..
tapi hati nie susah nak terime..
hhuhuhuuu..
aku doakan dorang bahagie...2 jew bleh aku ckp..
(sebak tetibe)
ok la..da lewat doe...nak chow lu..;))) 

from::
penderita sepi

No comments: