like this BLOG ?

Saturday, July 16, 2011

hati yang suci sukar dicari .

hye  my readers ;)
rindu korang sangat ..
hari ni 16 JULAI 2011 (sabtu)
aku baru balik dari 1 kem kecemerlangan DAERAH ,
kat SMK SULTAN ISMAIL ,KEMAMAN.
sepanjang aku berkem ,sangat seronok ..
sebabnye..


1.rase sangat beruntung .bukan senang nak terpilih pegi kem .
  aku buat yang terbaek dalam exam sebelumnye semate-mate nak pegi kem .
  akhirnye aku berjaye .ALHAMDULILLAH . . ;)
2.dapat jumpe kawan kawan yang pernah aku kenal sebelum ni .
   best kan ?
3.rase macam ,'WOW !hebatnye aku .haha!
   bukan aku nak bangge tapi aku bukan pelajar yg tergolong dalam budak bijak pandai .
   so bile dapat peluang macam ni ,kite kene bangge jugak kat diri sendiri .
   untuk naikkan semangat ..;)


sepanjang aku berkem tuh ,aku tumpukan perhatian sebanyak yang mampu . .
kadang kadang bile dengar cikgu cakap ,macam senang je nak score satu satu subjek tu an ?
tapi kenape bile exam tak dapat markah tinggi . .
hish !banyak maen kowt . .
ni nak TRIAL dah ,mau tak kecut perut aku .
adoi , buat ape pown tak tenang .
sekarang ,aku lebih banyak dekatkan diri dengan YANG MAHA BESAR .
sesungguhnye DIE je yang dapat tolong kite selain diri sendiri .
cikgu pernah tanye ,
CIKGU : pernah tak awak susah nak ingat satu satu bende yang awak hafal atau bace ?
AKU : dalam hati kate ,'slalu sangat cikgu ,kenape erk ?'
CIKGU : kalau ade yang macam tu ..sile check diri tu ..kurangkan ape yang terlebih ,dan lebihkan ape yang terkurang .faham tak ?
AKU : tak paham la cikgu ...:(
CIKGU : saye tak nak cakap ape ape ,awak fikir sendiri .awak akan fahammm..


lepas cikgu cakap camtu ,aku terfikir fikir ape maksud cikgu kate mcam tu ...
balik sekolah ,tak abes abes fikir maksud tuh .
tak lame pastu ,aku mule paham . . .
ye !memang betol cakap cikgu .

No comments: