like this BLOG ?

Wednesday, May 9, 2012

isu semasa | penderaan bayi

hari ni dunia kita digemparkan dengan 1 video penderaan bayi oleh pengasuh yang entah berhati perut ke tak .
YA ALLAH ,aku dapat tahu isu ni dekat laman sosial facebook .mule mule malas nak tengok ,tapi bile dah ramai orang buat status pasal video tu ,..aku pown tergerak la nak bukak video tu ..
YA ALLAH ,kejamnye ! patut la orang ramai marah marah dekat facebook tu ..
memang terharu giler ,nak menangis aku tengok ,sebakknye .
ape la sangat salah budak kecik yang masih tak tau jalan tu ..name pun baby ,,macam la si pendere tu tak pernah jadi baby ..!
ntah ntah die lagi teruk perangai mase kecik dulu .grr !
geram nihh ,geram geram geramm !
ehh , kalau taknak jage budak tu ..meh sini bagi kat aku meh .aku lagi suke ape ...
ishh ,ade lagi ehh manusia tak bertamadun camtu .
tapi naseb baek laa PDRM da terime link video tu daripada orang ramai ..
terime kaseh orang ramai ...ini menunjukkan anda semue sangat prihatin :)
naseb baek tak mati budak tu .patutnye dorang yang terlibat dalam hal tu diheret ke tali gantung teruss !
eh ,kejam pulak aku ..heyy ,tapi padan la dengan salah die tu ...kalau die buat dekat aku macam tu mungkin tak rase sakit sangat ,tapi kalau kene kat baby ...memang sakitt sangat sangat laa ..
kalau tak ,takde pulak baby tu nak nangis sampai nak tercabut anak tekak !

akhir kate ,aku nak lepas geram je pasal kes tu ..sebab tu duk menaipp ni .haishh !!
tak nak upload gambar dera dera tu ..menyampah nak sekeh sekeh rase kepale die .
noh ambek gambo pakwe aku .muahahah !

adek bongsu aku okay ! :D

No comments: