like this BLOG ?

Sunday, April 22, 2012

sesiapa nak ambil anak angkat ?

aku bergurau ditahap melampau ke ?
aduss ,silap aku jugak sebenarnye ..
niat dihati nak bergurau je ..
tapi dah disalahpahamkan oleh sesetengah pihak yang pandang serius ape yang aku cakap ..
kesian pulak aku rase kat sorang bekas cikgu aku ni ...

nak dijadikan cerite ,,aku salah seorang yang suke update status dekat facebook .
kadang kadang mengarutt ngarutt je ..
kebetulan rumah aku ni banyakk sangat sangat kucing ,,dan aku tak suke sangat sangat dengan kucing .
baru baru ni ade 3 ekor kucing rumah aku selamat melahirkan anak baru..
8 ekor sume sekali ..
bile campur dengan mak bapak sedare die,,
aihh banyak jugakk ..lebih dari 15 ekor kucing kat rumah aku .
errhhhhh ,serabuttnye aku !!
dalam kebosanan ,aku  pun update la status petang tu  ..

'sesiapa yang ingin mengambil anak angkat ,sile inbox k'

dan lepass aku buat status tu ,,aku pown borak borak ,
gelak gelak ngan adek aku ..
blup blup ! *bunyi ade orang hantar chat kat aku.
mate aku berlari nak tengok siape tuannye ..
mak aihh ,,terkezutt aku !



aku gelabah tak terkire ,aduihh !
camne nak balas ...camne nak balas ...
nah ! kene mintak maaf jugak nihh .
dah salah aku ..huhu .
kesian pulak kat cikgu ni .
lepas tu ,,aku terus delete status aku yang tu .hoho !
bersalah pulakk rasenye .haishh !
#pengajaran buat aku .
bukan semue perkare boleh dibuat gurauan .


No comments: