like this BLOG ?

Monday, March 19, 2012

gatal mulot-blogskin punye pasal

rindu ...
nak nangisss ...uhuk uhuk :'(
rindu dengan blog buruk nih ..
haha!saje ber-gedik ! ;-p
ari tu aku ade la gatall mulut tanye adek aku camne nak buat blog macam die tu...


MACAM NI HAA !



pastu die cakap la camni camni ,aku cakap tak reti .
so die la tolong buatkan ..sampai siap .
pastu bile siap ,ALAMAK !
cemane nak buat ni ?tak pandai tak pandai !
aku tanye die ,boleh tak kalo angah nak tuka balik yang ari tu ?
emmm ,boleh ..tapi sume yang ade ari tu hilang la..kene cari balik sendiri ..
BOOM ! susah jugakk eyhh .
takkan aku nak gune yang tu sampai bile bile kowtt ,tak comell laa...
rumit lagi tuhh .
dalam seminggu jugakk aku pakai blogskin tu ..
semalam try la tuka balik an ,,ALHAMDULILLAH menjadi .
and takde satu pown yang hilang ..sume ade macam yang dulu ...
AHHH ,lege ..... ;)

No comments: